sobota, 23 stycznia 2010

Obcy robią karierę za granicą

Kosmici, których narysowałem i użyłem we własnej wersji gry Schotten Totten przypadli do gustu użytkownikom serwisu boardgamegeek.com. Obrazek na którym zaprezentowana była cała talia zebrał, na dzień dzisiejszy, 35 kciuków (dla niezorientowanych - to coś w rodzaju pozytywnego komentarza) czyli całkiem niezły wynik. Do tego dostałem dwa całkiem przyjemne listy. Pierwszy od gościa z Włoch który postanowił zrobić talię z kosmitami na artscow.com (znowu dla niezorientowanych - to taka strona gdzie można wysłać swoje zdjęcia albo grafikę i gdzie zostanie zrobiona z tego talia, którą następnie, profesjonalnie wydrukowaną, można sobie zamówić), oto ona: talia

Nie znam się jednak na artscow.com i nie wiem czy zakupić talię może każdy, czy tylko ten kto ją tam wstawił. Gdyby jednak ktoś był zainteresowany to może napisać do Włocha (nick matmo na bgg) i poprosić o udostępnienie takiej możliwości - oczywiście na wszystko wyrażam zgodę ;). 

Drugi z listów dostałem od Amerykanina z manią na punkcie królików. Moi kosmici tak mu się spodobali, że przerobił karty z nimi na dwie dodatkowe gry: En Garde i Lost Cities. W ten sposób stworzył talię, dzięki której można grać w 3 różne gry. 

Oto zdjęcia jakie umieścił na bgg:





4 komentarze:

lisov pisze...

ale super!
jestem dumna :-)

Piotro pisze...

A dziękuję, dziękuję! :)
Teraz postaram się dostarczyć kolejnych powodów ;)

misiek pisze...

Ja chcę taką talię do en Garde i do Lost Cities! JUŻ! TERAZ! Natychmiast!
Daj namiary na pana z USA może podeśle mi gotowe pliki.

justus pang pisze...

thanks for posting my pictures, I still love playing with your deck!

and @misiek, I uploaded my modifier cards to piotro's deck to http://www.boardgamegeek.com/image/654796/schotten-totten