piątek, 24 października 2008

Royal Turf

No i stało się. Kilkanaście godzin (sam już nie wiem ile?) roboty i nowa oprawa graficzna dla zapowiedzianego wczoraj Royal Turf gotowa do pokazania.
Autorem gry jest Reiner Kniazia. Jej tematyka to wyścigi konne, a celem gracza nie jest ściganie się z innymi, a, i to wydaje się najciekawsze, obstawianie. Wyścigi konne mają niesamowity klimat, bazgranie po programie, rozmowy w kolejkach z obcymi ludźmi o tym, na kogo warto postawić, w końcu same nerwy podczas wyścigu. Właśnie tę stronę wyścigów – typowania – chciałem oddać na planszy do Royal Turf. Stara plansza nie przypadła mi do gustu, zarówno wykonanie jak i pomysł, który wydaje się nietrafiony, sugerujący, że gra polega na ściganiu się pionków na owalnym torze. A tak nie jest, bo RT to gra hazardowa, stąd umieściłem na niej archiwalne znaczki, bilety, programy i wyścigi z lat 40 i 50.
W grze wykorzystałem wiele elementów znalezionych w internecie, ale też przerabiałem własne zdjęcia.


Deatal:








Fragment planszy z przykładem kart i żetonów służących do obstawiania:

5 komentarzy:

salmunna pisze...

Kurde, piękne!
Nie znam gry i nigdy o niej słyszałam, ale chcę w nią zagrać (w Twojej wersji graficznej oczywiście).

Zgłoś się do Days of Wonder bo oni robią ładnie wydane gry.

Anonimowy pisze...

Urywa dupę :)

Adam pisze...

Bardzo fajne, tak trzymaj :-)

Anonimowy pisze...

Lepsze niz oryginał!

gonzalo pisze...

Gorgeous!, I'm wondering if there's a way you can share your work.

I sent you an email

gonzalo@laiguanaestresada.com